• Nicholas Lundh

Dag 10,11 & 12 - NAMIBIANORMEN

Jag klumpar ihop de 3 senaste dagarna för att lättare kunna skapa någon form av "nyskapande relevans" i projektet jag bedriver. Det börjar bli jobbigt nu. I ärlighetens namn är det så. Efter att ha inventerat lagret så vet jag nu med säkerhet att jag inte kommer att ha mat kvar för 30 dagar. Det HADE kunnat fungera om jag gjorde en "The Martian"-ransonering, men då skulle jag bryta viktregeln ganska omgående. Med andra ord uppstår det ett dödläge. Men jag kommer köra på så länge jag tycker att det är relevant. Och det tycker jag fortfarande! Hur har dagarna sett ut då? Jo:


Dag 10; Invägning på 84,5 kg. FRUKOST Havregrynsgröt + äpplemos (sista)

MELLANMÅL 1 Kvargbröd LUNCH Bjudlunch MELLANMÅL 1 Kvargbröd + 1 äpple MIDDAG Bjudmiddag KVÄLLSMAT X


DAG 11:


FRUKOST 2 kvargbröd MELLANMÅL X


LUNCH Minnestronesoppa (sista) MELLANMÅL X


MIDDAG Potatis- och Purjolöksoppa och 1 kvargbröd KVÄLLSMAT 1 kvargbröd


DAG 12; Invägning 84,8 kg. FRUKOST Havregrynsgröt + 1 kvargbröd MELLANMÅL 1 Kvargbröd LUNCH Potatissoppa + 1 kvargbröd MELLANMÅL Makaronlåda MIDDAG Kikärtsgryta med ris KVÄLLSMAT En morot


----------------------------------------------------------------------- TRÄNING under dagarna 3: 300 armhävningar + 450 Sit ups. ------------------------------------------------------------------------- Jag har lagt Potatis - och Purjolökssoppa samt Kikärtsgryta. Kikärtsgryta smakade inget vidare.. så jag släpper inte receptet på den. Men soppan blev riktigt bra! POTATIS OCH PURJOLÖKSSOPPA 3 port. 400 gram potatis

1 lök

½ purjolök 1 buljongtärning

1 dl grädde

1 dl gröna linser


Koka upp rubb och stubb -> Mixa slät -> tillsätt grädden på slutet. Voila!



© 2019 by LUNAGO

KONTAKT

Telefon 076-0075855    /     Email: info@lunago.se

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon
  • White Instagram Icon